Thursday, October 8, 2009

BUBUR BAYAM SUP KENTANG DGN AYAM

Dah 4 hari aku demam. Hari-hari kerja aku makan, makan ubat dan tido. Sesekali kena pi klinik buat folow up dengan Doc. Tapi bukan itu yang aku nak cakap sebenarnya. Aku nk cakap pasal bubur bayam dgn sup kentang. bila aku sakit nie aku jadi rindu dengan Arwah Bf aku. Dulu masa aku sakit dia akan masakkan aku mkanan nie(walaupun 5 jari dia luka masa dia masak tuk aku first time). Sedap jugak la dia masak walaupu benda tu orang nampak biasa je. tapi makanan tu yang aku rindu la nie. dan aku semakin rindu pada dia. Sudah sampai situ perjanjian dia dengan tuhan. Sampai situ je jodoh aku dengan dia.

La nie walaupun aku sakit. akan aku gagahkan diri ke kedai mencari bahan2nya. walaupun dia tiada menemani aku tapi kenangan itu tak kan hilang sampai bila-bila..

No comments: