Saturday, November 7, 2009

Geramnyer aku dengan broadband nie...

Dah la aku bayar mahal tiap2 bulan tapi perkhimatan cam hampeh. dah la connection slow. Pastu asyik disconnected je. bila call tanya bagi la alasan lapuk bodoh diorang tu.

" minta maaf ye cik sekarang nie kami sedang buat penyelengaraan untuk menaikkan taraf perkhimatan kami."

Sebab jawapan ko yang bodoh lagi bangang tu x pasal2 je ko kena maki dengan aku hari ini kan.. padan muka ko.

Berapa lama ko nak selengara mutu perkhimatan ko tu pun aku tak tahu. Asyik buat problem je. Sudah2 sudah la makan duit haram. buat tajaan sana sini ko pandai la sebab curi duit dari pengguna ko kan. tapi perkhimatan macam hampeh. kalau sekali sekala x pa. nie dah berbulan2 macam nie. speed 2.8 mb/s je.

aku online dekat starbuck pun laju la speed dia.

Dasar M**** makan duit haram.. tapi x reti nak buat keje....
ko suruh penaung ko tu pi bunuh diri la
perompak....

No comments: