Wednesday, November 4, 2009

Sedih vs pedih vs tertipu..

Hari nie aku last keje malam. Tapi aku sehari suntuk tak dapat tido. Dari tadi mata nie terkebil- memandang ceiling. bila masa mata nie nak lelap ialah lagi sejam nak mula kerja. time tu la mata nie langsung tak boleh buka.
Pastu aku sedih sangat hari nie. harapan aku punah sama sekali. Aku ada la buat loan dengan satu Bank jenama buatan Malaysia( Nama bank terpaksa dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Masa aku teman kawan aku proceed loan dia aku check le kekalau ada progress dengan loan aku tu. Akak kaunter depan aka front customer service tu cakap. Loan aku dah lulus. Cuma tunggu pihak bank panggil tuk call sign agrement. Tapi pagi nie aku dapat masej dari bank tu kata loan aku yang x berapa nak banyak tu tak lulus.
Akau baru je berkira kira nak ambik gelang mak aku yang ada kat pawn shop( kedai pajak la.. tapi yang nie berlesen dan diiktiraf oleh kerajaan ok) Punah harapan aku. sedih siot. Mana aku nak cekau duit nak cari untuk tebus gelang mak aku tu... hmmmmmm
Kepada Bank tersebut jangan la buat janji palsu kat orang camnie. Bukan aku tak pernah bayar pinjaman tu. Selama aku wat pinjaman kat ko aku sentiasa bayar. kalau aku x de duit pun aku masukkan jugak walaupun sedikit. Tapi la nie ko memang tak profesional dalam berkerja.

No comments: