Wednesday, July 7, 2010

pulut Mangga......

dua hari lepas aku dengan mama and Adah pi tesco memberi barang keperluan dapur. takde la banyak sangat barang yang kami shopping memandangkan poket aku nie masih lagi tidak stabil. Jadi aku hanya mampu memandang dikejauhhan sahaja dan jadi tukang tolak trolly kt tesco tu. Tiba-tiba aku terpandang Ice Cream faberet aku kalau tak papermint choco chip yang mama aku tak bape nak suka tu. Selepas buat muka kasihan ala anak terbuang aku berjaya mendapatkan icecream tu balaupun adah dah ambik ice cream lain.





Selepas berjaya mendapatkan ice cream tersebut aku pun dengan senyuman menolak trolly ke counter. Bila nan balik je masa tangah tunggu mama aku pergi membeli keke happy aniverserynya aku pun merayap la keluar.. biasa la tesco tiap2 bulan mesti ada expo thailand tu.. so pucuk dicita ulam pun medatang kan coz dh bape lama aku tercari cari antara makan faberet aku iaitu pulut mangga..kalau dapat pulut durian lagi arr layan sedap siot ha ha ha... so ini la yang berjaya aku rembat setelah balik dari tesco ari tu he he he

No comments: