Friday, December 31, 2010

Kejutan berita.



Salam to All my bloggers,

       Atually cerita nie Is tau dah lama. Tapi tak tau nak percaya ke tak sebabnye takde bukti yang menyatakan cerita nie betul atau tidak. Tapi lepas sehari ke sehari dah banyak maklumat yang aku dapat pasal dia aku terus buntu. memang betul-betul tak sangka dia macam tu. Selama nie dia macam baik jer. Tak tau naper dia buat camnie. Aper motif dia wat cmnie dekat kengkawan dia.

          Dia betul-betul mempergunakan kelebihan yang dia ada untuk menipu orang lain. Kenapa perlu buat macam tu sedangkan dia tu mempunyai kekuatan untuk mencari rezeki yang halal. Tak perlu semua tu untuk menarik perhatian orang. Untuk mencari kawan. Tak semua orang tu berkawan disebabkan harta. Sekarang nie tak tahu cmne nak berhadapan dengan dia. Kenkadang tu memang rasa macam nak panggil dia dan tanya kenapa dia sanggup buat macam nie dekat kengkawan dia.

        Memang rasa Speachless sesangat masa tahu pasal benda nie. tak tahu nak cakap aper lagi dah. Mujurlah aku x ditipu sampai begitu sekali. Dan aku tak tahu kenapa dia tak tipu aku macam dia tipu orang lain. Aku memang kalau boleh nak jumpa dia dan nakkan explain dari dia.Tapi aku tak punyai kekuatan yang cukup tuk berhadapan dengan dia. Hu hu hu.


* kalau awak tahu saya sedang bercakap pasal awak sekarang nie tolong lah kenapa awak perlu buat semua nie. Saya percaya awak kawan saya. tapi kenapa awak buat benda nie dekat saya. Dan sanggup awak tipu kawan kawan awak yang lain. *

No comments: