Monday, January 24, 2011

A type Of Friends.

          Hye.. Sepatutnya posted nie dah lama dah ada dekat blog.tapi tah lar rasa macam susah sangat nak habiskan benda nie.tak tahu nak mulakan daripada mana. Sebabnya takut bila cakap pasal orang nie orang tu kecik hati. Tapi kalau kita tak cakap pasal dia kita pulak yang makan hati. Sendiri yang sakit sendiri yang sengsara. Hu hu hu. Sebabnya semakin aku cuba lupakan diri dia semakin aku inga kat dia semakin dia sakitkan hati aku

           Ada pulak yang sorang nie. Aku memang sangat senang bila berkawan dengan dia. Seronok dapat sembang dengan dia. Mungkin lar dulu pernah terada hati dekat dia. Lepas tu dia MIA (missing in Action). Mesej tak reply. Call tak angkat. Memang rasa kecewa sesangat. Saat-saat aku dah ada kekuatan untuk kembali gembira selepas 7 bulan baru dia muncul. Memang tak duga betul kemunculan dia. Suddenly dia datang. Terkejut sanga. memang banyak perubahan dekat dia. Kenangan lama teringat. (he he he apasal suddenly ko jiwang nie is) Tapi mungkin disebabkan sakit hati kerana ditinggalkan tanpa sebab. to whom that know kalau awak follow blog saya dalam diam, kalau awak baca posted nie saya nak awak tahu yang sekarang nie saya memang tengah marah dekat awak sesangat. Saya tau awak seorang yang kuat bekerja. Tapi takkan susah sangat nak luangkan masa untuk saya. Saya tak pernah mintak lebih dari awak. Apa yang awak janji dengan saya.

            Saya masih ingat janji awak dengan jelas. Awak berjanji untuk berada disamping saya dlm aper keadaan saya sekalipun tak kisah bila masa pun awak janji akan angkat call sya, balas Mesej saya. Bawa saya kemana saja nak. Tapi saya tak pernah mintak lebih pun. Saya cuma nak awak dengar luahan hati saya. kebosanan saya. Tapi bila saya perlukan awak mana awak. Boleh tak awak jangan sakitkan hati saya lagi macam orang lain buat dekat saya. Boleh tak awak jangan berjanji kalau awak tahu awak memang tak boleh tepati janji awak.

          Sekurang kurangnya saya tak perlu sakit hati bila awak buat cmnie lagi dekat saya sebab saya tahu awak memang macam tu. Tapi saya sendiri pun bodoh jugak kan. Sebabnya dah banyak kali awak buat saya macam nie tapi saya still lagi nak cari awak kan. Walaupun saya sendiri tahu ape kesudahan cerita nie.

         Awak jer yang boleh bagitau dekat saya harus saya tunggu awak atau cuba lupakan awak dari segala kotak pemikiran saya even sebagai seorang sahabat. So awak rasa apa yang harus saya buat sekarang.

No comments: