Saturday, August 13, 2011

Mengantuk...................



                   Hi, hye hallo there... (he he dah rasa cm anwarhadi plak) Assalamualaikum.....


             A very good morning to all blogger and my viewer(pasan mcm byk jer kan hik hik hik) Hari ini saya rasa sangat megantuk. Mata saya bagai dijahit rapat. Memang susah nak buka mata skang nie. Ini adalah kerana semalam selepas pukul 12 sy terjaga and terus x leh nak tido. Bila x leh nak tido is rasa ceram... Bila is rasa geram is pun kacau orang sana sini.

             Semalam ada sorang tu call kita. actually dah lsms jugak lar chit chatting. But lately dia slalu call lar.. he he he... almost everyday. Tetiba jer hati kita dah berbunga2 nie. Kita x de lah citer kat sesaper pun kita citer dengan En Blog jer. Nama dia Mr H.. he he he... so far dia ok lah tapi tak tau lar kalau seriusly kitaorang declare camner plak jadinyer nanti. So far kita org dlm proses mengenali hati budi memasing. And Dia kata dia nak datang jumpa family aku ujung minggu nie.. giler nebes kot. he he he.. Sould i gently open my heart for him or just wait first. Actually nak kata excited sangat tu tak lah cuma mungkin sbb layanan dia yan membuatkan aku rasa selesa.

                Sometimes kalau malas nak pk kalau dia datang bwak rombongan sok aku terima jer pinangan dia. Tapi aku tak rasa yang aku terlampau desprate sampai camtu skali. Hurm tah lah. Aku serahkan semaa nie Dekat Allah kerana Dia yang maha mengetahui segala galanya.
tapikan skang nie dlm hati aku ada nie.... he he he

No comments: