Tuesday, October 25, 2011

Cant stop Crying..

Hi all. Assalammualaikum and gud morning.. i guess.. he he

        yup i know dh kul 1.30 pg dh nie tapi x tau naper is tak leh nak tido. Hurm selalu dah jadi cmnie. Dalam sebulan tu leh kira berapa kali yang is tido tak terjaga tengah malam. Tak tahu lah kenapa jadi camnie. Ari nie pulah bila is bangun tido tetiba hati jadi sayu. Teringat semua orang yang lama dah pergi meninggalkan diri nie. (ceh smpat jgk nk bg bahasa bombastic.) Sampai sesakit dada nie. Padahal tido tadi tak de pun teringat pape benda yang sedih. Tah la.

           Tapi bila teringat balik memang rasa sedih Sangat. Espesially memikirkan keadaan diri nie. Bila memikirkan someone yang lama aku tak jumpa Ayah. Ya Allah maafkanlah hambamu ini. Tak terniat sekalipun untuk menderhakai mereka. Tapi is tersepit ditengah2. Berilah is kekuatan agar dapat mengharungi kehidupan ini dengan tabah. Banyak sungguh dugaan yang datang tahu nie. Semua dugaan tu amat berat tuk dilalui. Entah banyak mana lagi kesabaran yang tinggal. Saat nie pun air mata nie laju turun membasahi pipi. Terlampau sedih rasanya. Memang tak tertanggung rasanya sebaknya.

          Sedar tak sedar dah 6 tahun Arwah meninggalkan is. 6 tahun. Tapi kasih sayang, cintanya. keperihatinan kebaikannya dan kenangan bersama masih segar dlm ingatan nie. Rasa macam baru semalam dia pegi. Baru semalam dia menghembuskan nafasnya. Kenapa mesti orang sebaik dia pergi. YaAllah. kuatkan semangat aku. Berilah aku kekuatan kesabaran.

            Sebabnya aku tak tahu berapa lama aku boleh bertahan dengan sisa2 kesabaran dan kuatan yang ada. Cukuplah sampai kat sini. Aku pun taktahu ape perasaan aku sebenarnya. Gud nite everybody. Aku nak try tido kalau boleh.

No comments: