Friday, October 9, 2009

BUBUR BAYAM SUP KENTANG DGN AYAM - part 2

Lepas bercerita pasal bubur tu aku terus je call kawan aku pesan suh dia beli bahan2 yang diperlukan. setelah barang-barang semua sampai aku bertungkus lumus menyediakan bubur tersebut walaupun (1 periuk terbakar, satu mangkuk n pinggan pecah. dapur cm tongkang pecah sorry mum x sengaja) aku berjaya siapkan bubur bym aku setelah sekian lama. nk masa tu pun ambik masa 3 jam. tapi aku rasa cm x cukup je bubur tu. cam ada yang kurang yang aku x tau pe benda tu.

mungkin sebab dia dah x de. kalau dia ada dia akan suapkan n make sure aku makan sampai habis. that why benda yg x sedap pun jadi sedap he he he. la nie aku rasa kehilangan sangat. tak sanggup nk habiskan semangkuk bubur tu.. rindu aku pada dia memuncak sgt. Al- Fatehah. Semoga dia tenang disana. Amin.

No comments: