Saturday, March 12, 2011

BUSAN+ BORING+BUSAN= GILER BOSAN

               Hye All. Assalammualaikum and very gud day.

                     Hari ini hari Sabtu. Hari ini saya sangat busan untuk bekerje. tak tahu lar kenapa. Selalunya seronok bekerja di hari minggu tapi hari nie sungguh busan. Internet Connecion pulak sangat slow sehingga saya tidak dapat berbuat aper-aper dicounter untuk menghilangkan rasa busan dihati saya ini. Hu hu hu. Boleh tak beri idea untuk saya menghilangkan raa busan dihati ini. hu hu hu. Boleh mati kebusanan camnie. Sebabnya saya tak tahu nak buat aper lagi hu hu hu. Tolong tolong saya sangat Busan.


                     Hurm. Kengkadang kan jelous tengok orang-orang yang ada boyfriend nie. Seronok jer tengok diorang. Ada tempat nak bermanja, ada kawan nak diajak sembang, meluahkan rasa ketidakpuasan busan boring marah sedih. Tapi saya takde sesapa pun buat masa nie. Tapi saya tak kisah pun sebabnya saya tak rasa bofriend tu satu keperluan. Kalau ada tu ada lar kalau x de nak buat camner kan. Mungkin belum lagi masa tuk saya nak ada sesapa dalam hidup nie. Lagipun saya dah serik nak bercinta lagi. Saya tak boleh lagi menerima kekecewaan. Tersangatlah sakitnya. Kadang-kadang saya terpikir kenapa saya x de luck dlm bercinta. Selalu dikecawakan dan Ditinggalkan. Adakah bayangan atau kesan dari First love membuatkan saya selalu compare mereka (ex-bf).


                 Tapi saya tak pernah buat cmtu pun. Saya terima sesiapa saja. Saya tak kisah pun camne tapi saya rasa sangat kecewa kerana keiklasan saya sering dipermainkan. Hurm. Bila lah saya akan dapat seseorang yang betul2 iklas mencintai menyayangi saya dengan sepenuh and seiklas hati.


                   Lagi lama saya tgk blog saya nie lagi banyak saya merepek. Till her Sign off Daaaa

No comments: